Monday, August 11, 2008

penat x abih...hilang pulak...GERAmmmm kena g CELCOM


lepas keje td aku n tuan muz terus g celcom..utk ambil no phone aku yg hilang tu..kejap jer bt sume tu..org pun x ramai..alang2 dh sampai Tuan Muz pun upgrade kan sim die...almost 10 years i used celcom...i think better than others...


keje aku ASYIK hilang kan hphone je..mcm mane leh hilag pun aku x tau...padahal pg ni Tuan Muz anto aku ke opis..padahal baru 3 bln lepas aku dh hilangkan satu...heheheh...Tuan Muz ckp memang aku ni ade master hilangkan hphone...

"ni bukan pe ni nk pakai hphone baru lg la ni...baru citer pasal hphone terus nk hilangkan yer..."
aku senyum jer la...tuan muz nk bl yg lain aku xnk sbb x same dh mcm my dear punyer...
kalo nk bl yg same byk modal tuh...xpe la pakai yg lame...nasib baik still have yg lame tuh...mai..mai..suke yer hilangkan hphone...x pe la..pada yg ambil phone aku tu semoga Allah ampun kan dosanyer...


Lepas Tuan Muz hantar aku kt opis terus my dear g tggu member die kt Giant BC...kena g putrajaya pasal keje baru nyer...aku lak duk opis x bt pepe ntah...pk pasal phone hilang x gak...sebenarnyer nk ikut tuan muz td tp my dear bwk 2 org member die so mcm x best la plak aku sorg2 jer girl. tuan muz offer tu nk ikut ke x nk tp x pe la demi keje yg x bertimbun kt opis ni aku rela duk opis je lah...

around 3pm my hubby dh sampai opis...so my dear lepak cni je la until i finish my work...sambil2 tgk aku edit blog yer my love...
i love u so much.."mata ini sentiasa membayangkan wajah hemsem mu itu. setiap masa n setiap mata ini dapat melihat wajahmu tanpa perlu berimaginasi lagi...hehehehe...
Cinta ini sgt misteri, punya kekuatan yg sgt luar biasa bukan utk dfahami, tp drasa, cinta adalah mencintai n dcintai oleh insan yg dtakdirkan utk kita, hanya saat kita merasakan cinta, kita akan tahu apa itu CINTA........

No comments: