Tuesday, November 04, 2008

ahad yang relax

Khamis last week tu my cousin call...ajak datang umah die kat ukey perdana....so bile da bincang2...ok la jemputan tu di terima...ahad pagi tu aku buat breakfast not so heavy la because nak lunch kat my cousin house kan...ahad tu pun aku relax tak banyak keje rumah yang nak di buat....dalam kul1 aku siap2 dan lepas solat zuhor tu aku pun gerak...kami pergi 2 kete jer...my sister and my mom tak dapat datang coz have something to do...so aku sefamily and my sister sefamily and my youngest bro je yang pergi...sampai dalam kul2 lebih sikit....duk kejap makan2....my cousin masak nasi beriani+ayam merah+dalca+aca campur+kek coklat+koktel yang lazat dengan buah2an fresh tu...+jus oren....sangat kenyang....Alhamdulillah...kul 4lebih da gerak sebab adik aku nak gi umah member die pulak....aku terus balik nak rehat la pulak...

No comments: