Tuesday, November 04, 2008

jeng,,,jeng...jengggg.......

aku ingat aku yang nak surprisekan my sayang...tapi my sayang yang surprisekan aku... sayang you always make me surpriseee....:) tima kasih....that why me love you so much... tima kasih dengan hadiah itu walaupun i malu nak ambil tapi i ambil juga lah...heheheh...

jeng..jeng...jenggg... aku ingat sabtu lepas nak settlekan hal Tuan Muz jer...tapi biasa la bila da masuk mall macam2 menda nak tgk....aku macam biasa masuk kedai kasut...tak pernah miss kalo lalu kedai kasut nie...x kira la kedai kasut pepun...yang penting tgk ade yang berkenan ke tak...tp aritu memnag xde yang berkenan pun... TUAN MUZ lak seperti biasa gak suka tgk the latest handphone tapi tak beli pun.... so aku bile da x de yang berkenan go back kat Tuan Muz la... last2 tuan Muz tanye aku "ok tak nie...nie la yang abang cakap tu"...aku tgk punyer tgk...macam tak bekenan pun....so aku tanye balik "nape abang nak beli ke"...Tuan Muz cakap... "ok tak..." seriously aku memang x suka la... pastu boley Tuan Muz cakap kat sale girl tu ada tak band samsung... actually da 3 we all tukar handphone sume brand samsung...tu bile brand lain macam aku x bekenan... so tengok la samsung...macam best jer yang nie...function pun ok...pastu yang latest lak...terus TUAN MUZ kata "suka tak..." aku cakap..."kalo abang suka i ok jer...." so Tuan Muz pun suruh i masuk pilih colour...so aku pun pilih la colour...silver ok kot...
Tuan Muz suruh kuarkan sim kad ape ke jadahnye sumer...transfer g phone baru tu...aku ikut je...ingat sajer2 jer...bile da settle sumer...abang cakap..."suka tak handphone tu...untuk mynurcinta tau..." oppsss...ye ker...malu laaa.... tak mau citer daaaa.........

No comments: