Monday, November 03, 2008

surprise....

jumaat lepas maghrib tu kami satu family keluar amik kek yg aku order kat SR....lepas tu terus g kedai makan yg biasa kami makan...dinner kat sana la sempena birthday my hubby sbb time keje memang bz xleh nak buat pe...kalo berdua jer x pe ni da ada anak2 so kena planning betul2...ingatkan nak potong kek kat kedai tu tp hubby x nak lak maluuu la pulak...org tau die punyer birthday...so ok la...kami makan jer...balik rumah baru potong kek ye...so aku yg order utk malam tu...tp TUAN MUZ da pesan sup ekor jgn lupe ekk....tp rezeki xde da habiSsss...kerapu masak 3 rasa...telur bungkus...udang goreng tepung (favaret lili la nie)... so aku order sup tulang la utk kuatkan tulang2 tuan MUZ....hehehehe...dlm menu kali nie aku x order sayur ekkk...sori sbb aku baru jer baca email pasal sayur so aku xde mood nak order..soriiii bang ye...air apple, oren jus, milo sume ais mariii...n 2 gelas sky jusss...makan memang x abis sbb byk order sume saiz large....aku punyer hadiah utk tuan MUZ x dapat dihadiahkan lagi sbb ada masalah teknikal...sori ye sayang...

No comments: